Karina's VNT blog 4. Semester

Velkommen til min blog, fra VNT, UC Syd.

Her har du mulighed for at følge mine skriftlige såvel som visuelle projekter, som bliver udarbejder undervejs.
Ydermere vil du kunne følge mine refleksioner undervejs i processen.

God fornøjelse med læsning!


onsdag den 13. juni 2012

Biotop 2 - hvilke dyr/ findes på området..


I min Biotop to har jeg forsøgt at find eudad hvilke dyr og planter der findes i mit blomsterbed..
Umiddelbart har det ikke været så nemt at finde udad hvilke dyr der har levet, eller fået taget ordentlig billeder af dem, pga de har været meget hurtige væk igen, eller ikke har været fremme når jeg så endelig har haft tid til at tage billeder af dem..

Men de gængse dyr på biotopen har været:
- Regnorme -






 - Mariehøne


 - Bænkebidder

- Myrer



Og resterende:
- Biller
- Fluer
- Sommerfugle
- Bier
- Brombasser
- Edderkopper


De Umiddelbart planter jeg kunne diffinere på biotopen:

- Blå Anemone

 - Tulipaner
- Jordbær planter





- Mælebøtter





- Tulipan i blomst








------------------------------------------

Ingen kommentarer:

Send en kommentar