Karina's VNT blog 4. Semester

Velkommen til min blog, fra VNT, UC Syd.

Her har du mulighed for at følge mine skriftlige såvel som visuelle projekter, som bliver udarbejder undervejs.
Ydermere vil du kunne følge mine refleksioner undervejs i processen.

God fornøjelse med læsning!


lørdag den 7. juli 2012

Efter resultat af dyrehold med fugle..

.... Der står nu havre i min have, og det er først gået op for mig det er havre efter at min kæreste responderede på min kommentar om hvorfor jeg havde så meget ukrudt i min have, og at det var blevet så stort...

... Så jeg kan nu se resultatet af fugle fodring, nemlig at en del havre har forplantet sig, og nu er vokset op og blevet 30-40cm høje havre strå..

Havren vil jeg så bruge som en del af min museums opgave, for at se mere om den, tryk ind på museums opgaven! :) ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar