Karina's VNT blog 4. Semester

Velkommen til min blog, fra VNT, UC Syd.

Her har du mulighed for at følge mine skriftlige såvel som visuelle projekter, som bliver udarbejder undervejs.
Ydermere vil du kunne følge mine refleksioner undervejs i processen.

God fornøjelse med læsning!


onsdag den 13. juni 2012

Dukketøjet.. Kjole og sjal!

... Dukke projekt fortsat...

Symaskinen er fundet frem og stoffet skal udvælges :)



                                                                                    Stoffet er klippet til....



                                    Den første tråd bliver syet...      Her er den færdige kjole....


                                                             Der gøres klar til at sy sjal...


                                                                 Den færdige kjole med sjal...


Der er blevet brugt forskellige produkter til denne kjole,
men jeg har kun holdt mig til 1 teknik, at sy..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar