Karina's VNT blog 4. Semester

Velkommen til min blog, fra VNT, UC Syd.

Her har du mulighed for at følge mine skriftlige såvel som visuelle projekter, som bliver udarbejder undervejs.
Ydermere vil du kunne følge mine refleksioner undervejs i processen.

God fornøjelse med læsning!


tirsdag den 24. april 2012

Fuglenes pippen/sang..

... Jeg har forsøgt at optage fuglenes sang/trille i området...
Dog har jeg ikke kunne høre hvilke stemmer der hører til hvilke fugle, men det finder jeg forhåbentlig udad snart..

Videoerne bliver snart uploaded af fuglenes stemmer...

Og så var det tid til at uploade..

 Denne video indeholder flere forskellige fugle stemmer, som lapper ind over hinanden. Det lyder meget forårsagtigt, men det er svært at vurdere hvilke stemmer der høre til hvilke fugle!









 
Hvor den øverste af de to videoer, indeholder flere fuglestemmer der overlapper hinanden, indeholder denne video (lige ovenover) færre fuglestemmer, men dog mere rene og klare i lyden...

Projektet vil så blive, at jeg skal finde ud af hvilke stemmer der hører til hvilke fugle!
Men at lytte til stemmerne er altid hyggeligt,
og dejlig afslappende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar