Karina's VNT blog 4. Semester

Velkommen til min blog, fra VNT, UC Syd.

Her har du mulighed for at følge mine skriftlige såvel som visuelle projekter, som bliver udarbejder undervejs.
Ydermere vil du kunne følge mine refleksioner undervejs i processen.

God fornøjelse med læsning!


tirsdag den 24. april 2012

Fugle fodre projekt!

... Jeg vil forsøge med en fugle fodre blanding, og

 ved opsætning følge fuglenes lyst og interesse for den mad blanding.. Jeg har filmet processen, og fortalt lidt undervejs hvad jeg tænker om tingene!

1. Del forberedning af ingredienser til fuglefoder:
















2. Del af forberedning, bulgur og smeltning af smør:


















1. Del af tilberedning, smør og blanding i margarine:

















2. Del af tilberedning, og afrunding:













'




Hænge maden ud:
(film kommer senere)

Dokumentation, fuglemads lavning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar